Antwoorden op veelgestelde vragen

• Wanneer en waar repeteren?

Elke donderdag van 20u tot 22u in Zaal Forever Sint-Niklaasstraat 36 1840 Steenhuffel.

• Hoeveel bedraagt het lidgeld?

Het werkjaar start in september en momenteel wordt er €60 gevraagd voor 1 jaar repeteren. Soms krijgen jullie er ook wat gadgets bij zoals een koorzak, potlood of button.

• Moet ik zelf partituren aankopen?

Dit is zeker niet nodig. Onze professionele dirigent zorgt voor de partituren zodat wij enkel nog hoeven te zingen.

• Wat als ik een keer niet aanwezig kan zijn?

Dit kan gebeuren natuurlijk. Stuur ons een berichtje zodat we op de hoogte zijn en laat weten wanneer we je terug kunnen verwachten.

• Doen we ook andere leuke dingen samen?

Natuurlijk! Koordagen, koorweekend en 3D: elke denderende derde donderdag vieren we de jarigen van die maand met een hapje en een drankje. Op sommige activiteiten is je gezin ook meer dan welkom, hoe meer zielen, hoe meer vreugde!

Heb je nog een vraag? Aarzel niet om ons te contacteren via de contactpagina!